Jak vymyslet hru, jak ji dobře připravit a jak ji odvést. Teorie obohacené o konkrétní příklady z mojí vedoucovské/instruktorské praxe. Velice ocením i otevřenou diskuzi, dotazy na problémy spojené s těmito tématy a vlastní přínos svými zkušenostmi. Vezměte si sebou karimatku ať nemusíme sedět na židličkách a dopřejeme si trochu pohodlí.
Provedení | Seminář |
---|---|
Míra zapojení účastníků | malá – účastníci budou spíše posluchači nebo diskutéry |
Pomůcky | tužku, papír, karimatku |
Lektor |
|
Odreagování se, zablbnutí. Zahrajeme si několik her založených hlavně na fyzickém kontaktu, někdy označované jako orvávací hry. Budeme volit spíše tradiční hry a program slouží primárně jako možnost si zahrát tyto hry v kolektivu sobě rovných. V průběhu budeme dbát na bezpečnost a pevně věříme, že se nikomu nic nestane.
Provedení | Pohyb |
---|---|
Míra zapojení účastníků | extrémní – program je velmi fyzicky náročný |
Pomůcky | Sportovní oblečení a obuv. Vše se může v průběhu aktivit poškodit či úplně zničit |
Lektor |
|